Firma Artecon pôsobiaca na poľskom trhu expanduje na Slovensko. Kontaktovali nás s tým, že potrebujú vytvoriť webovú prezentáciu pre ich výrobky na Slovensku. Základ bol pripraviť stránku na budúce preklady a multi-jazyčnosť a takisto ju predpripraviť na možný budúci e-shop. Zatiaľ majú v pláne výrobky prezentovať s tým, aby ich vedel klient kontaktovať ohľadom konkrétneho výrobku. Okrem popisu nám poskytli len niektoré produktové fotky.
35% webu používa WordPress, od hobby blogerov po najväčšie webové stránky na svete
Každý projekt je jedinečný a vyžaduje si aj jedinečný design
Každá stránka je jedinečná a musí byť jedinečná aj svojim vzdhľadom
Hlavná stránka bola navrhnutá na základe SEE – THINK – DO – CARE modelu, kde v prvej časti sa zameriava na návštevníkov, ktorí sú na webe prvý krát a hľadajú obecné informácie. Druhá časť je produktová, oslovuje skupinu “do” a nakoniec tretia časť sa zameriava na zákazníkov vo fáze “think”, kde sú produkty použité v reálnom svete.
Projekt je založený primárne na príjemnom vizuále. Keďže spoločnosť Artecon nemala produktové vizualizácie, pomohli sme im ich spraviť. Vizualizácie jednotlivých skupín produktov sa následne použili na produktovej karte a v niektorých častiach webu.
O web stránku sa treba starať. Hlavne ak ide o stránky postavené na CMS systémoch, kde pravidelné updaty sú priam kľúčové. Spoločnosť Artecon si u nás objednali pravidelnú správu a zálohovanie webu. Takto majú čistú hlavu a web im beží v najlepšom poriadku.