Poznávacie znaky: Strašiak spôsobuje nedodržiavanie nariadenií GDPR a núti Vás riskovať vysoké pokuty. Niekedy naopak len marí Vašu snahu o zozbieranie kvalitných dát o zákazníkoch a znemožňuje personifikáciu za účelom splnenia predajov.
Poznávacie znaky: Strašiak spôsobuje nedodržiavanie nariadenií GDPR a núti Vás riskovať vysoké pokuty. Niekedy naopak len marí Vašu snahu o zozbieranie kvalitných dát o zákazníkoch a znemožňuje personifikáciu za účelom splnenia predajov.
Dáte nám vedieť, že u Vás vyčíňa strašiak marketingový, alebo že potrebujete spraviť s ním poriadky.
Spravíme si analýzu momentálneho stavu a navrhneme si ďalšie kroky
Nastavíme si ciele ktoré by ste chceli dosiahnuť.
Začneme krotiť strašiaka. Spravíme audit klientskej databázy a pripravíme jednotný design komunikácie. Vymyslíme automatickú a manuálnu komunikáciu, ktorá bude odolná voči strašiakovy.
Odovzdáme Vám Váš direct marketingovú stratégiu a dohodneme sa na ďalšej spolupráci v udržiavaní strašiaka pod prísnym dozorom.
Mnohokrát pôsobí z úzadia a ani si neuvedomujete, že Vás o zisk pripravuje. Direct marketing je veľmi účinný nástroj hlavne pri retencii zákazníka. Dôležité je hlavne budovanie kvalitnej databázy klientov. Každý kto prejaví záujem o Váš produkt alebo služby, je klient ktorého chcete pravideľne oslovovať, či už za účelom predaja alebo za účelom budovania vzťahu. Ak tak ešte nerobíte, alebo máte problémy s exekúciou, pripravujete sa o nemalé tržby. My v YAMAO máme so strašiakom bohaté skúsenosti kde sa sústredíme na 3 hlavné zložky.
My v YAMAO začíname vždy auditom databázy. Je to stavebný kameň každej úspešnej direct marketingovej komunikácie. Už dávno nestačí len e-mail, ale čas ukázal, že práve personifikácia predáva.
Náročná na nastevenie, ale správne nastavená automatická komunikácia dokáže spĺňať Vaše ciele, lepšie ako si myslíte a generovať tržby aké ste nečakali.
Manuálna komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou správne pripravenej direct marketingovej stratégie. Najdôležitejšie a najťažšie je komunikovať správne produkty, na správnych ľudí v správnom čase.